top of page

Har du en stærk kernefortælling?

Vi kæmper om hinandens opmærksomhed. I så høj en grad at den måles i millisekunder på sociale medier. Det er en kamp om at blive set i mængden i mængden. De kæmper for din og deres målgruppers opmærksomhed.


En kamp hvor flere og flere vælger opt-out og måske helt slukker.


Her er sandheden om dem der vinder din opmærksomhed.


I sidste ende køber vi produkter og ydelser af virksomheder med et stærkt og synligt formål. En kernefortælling vi som kunder kan relatere til. En kernefortælling som løser vores problemer og kommer med værdiforøgelse.

Hvor skal vi opleve din kernefortælling?

  • I dit pitch og præsentationer

  • Website og udleves på din blog

  • Sociale medier og content

  • Medarbejdere skal kunne se sig selv i den

  • Employer brandet skal afspejle det

  • Kunder skal kunne udleve den

  • Annoncer skal sælge den

Få en guide til hvordan man i 3 enkele steps skaber en kernefortælling der sælger.


156 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle
bottom of page